måndag, juni 20, 2011

Det var det!




Födelsedagsfirandet är över och jag hade jättetrevligt! Tempot var högt hela dagen, vi hade bara 4 timmar på oss för att shoppa och det inkluderade ett lunchstopp. Jag gillar mat. Jag tycker att sallad är gott. Men den sallad som vi lunchade på Cafe kaka var löjligt god!! Jag åt en sallad med getost och prosciutto med färska rödbetor, valnötter och dadelvinäger. Mmmmm!!!!!! Sjukt gott!! Är du i E-tuna är Cafe Kaka ett måste. Orkar inte skriva allt vi handlade eller åt eller drack eller dansade till.

Det jag lärt mig i helgen är att man tydligen har ett kösystem i baren i Eskilstuna. Iallafall om du frågar tjejen som sa till mig att hon var för tyst och timid, det var därför bartendern serverade mig först TROTS att hon hade stått där före mig. Det var då mitt fel på något sätt. Mitt råd var att hon skulle skaffa ett par högre klackar och fluffa till håret lite. Då syns man bättre!

Tanken var att ni nu skulle få ett bildspel utan dess like av helgens händelser, men vitbalansen på kameran hade tagit helg. Ni får nöja er med det här.


18 juni kl 00.02 - Nybliven 32 åring!


Min sallad på Cafe Kaka, bilden gör den inte på något vis rättvis.

















  /Ärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar