måndag, juli 11, 2011

Promenader, bad & fest

Vi har haft bråda dagar. Det vill säga mycket har hunnits med, allt utom att blogga (tydligen). Sommarrean är helt fantastisk och jag har storfyndat en massa. Tror att jag rensopade allt som fanns i storlek S och M inne på Vero Moda i Uddevalla + hela deras accessoarkorg. Har även damsugit Lindex barnavdelning. Blir mycket text om jag ska skriva det vi hunnit med och jag tänker bespara er det. Det blir en favorit i ännu en repris - BILDER!

Mormor har köpt pool för Inez att bada i. Och hon badar. Med regnkappa. Med skor.

I lördags var vi på Nordens Ark tillsammans med moster Ingrid och Alf, kusin Sara och Claes och Luci och Tom.
Jag fullkomligt avgudar Nordens Ark. Om jag kunde skulle jag tillbringa veckovis  där!


Nästa tandladdning är på gång. Vi hoppar tydligen över framtänderna i överkäken
och satsar på hörntänderna först. Med kliande tandkött är det gott med kallt gurka.

Strunta i min något annorlunda min och fokusera på mitt klänningsfynd! En tjusig Bondelid inhandlad på  MQ.

Mamma ställde till med släktkalas för amerikanarna.
Jag har aldrig träffat såhär många släktingar på en och samma gång. KUL!

Ett av reafynden! Inez pekade på hyllan och där var de. De mest perfekta skor hon kunnat drömma om!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar