fredag, november 18, 2011

Ny bild & ännu en blogg

Känns som om jag gått ifrån själva tanken med den här bloggen och det är att berätta om vår vardag. Men det är kul att blogga så jag har startat en till blogg. Här kommer ni nu att läsa om barn, barnbarn och vad vi pysslar med. På annchristin.blogg.se kommer det skrivas om... ja lite blandat som alla andra bloggar :)

Just nu väntar vi på att Inez ska vakna. Hon och jag ska baka kakor när hon piggnat till. Sixten ska fortsätta med gå-träningen. Han tar tre steg, sätter sig på huk och känner efter, tar tre steg till, sätter sig på huk och bestämmer sig för att det är läskigt att gå och kryper vidare.

Den här bilden knäppte jag på väg hem från Karlstad i tisdags. Det var så vackert så jag var tvungen att stanna och föreviga.


/Ärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar