fredag, juli 06, 2012

Återkopplingsmöte

Nå? Hur gick det med listan undrar ni alla.

Ja...jo... det var så att.... Det gick inte så bra....

För nytillkomna läsare kommer min att göra lista för häromkvällen igen.

1. Möblera om huset och göra alla rum till barnens rum Det är ändå där deras leksaker är vid slutet av kvällen.
2. Stryka.
3. Lyssna på P3 Dokumentär. Görs i samband med nummerooo 2.
4. Bestämma mig för vad jag ska baka till dagis.
5. Baka
6. Dammtorka golven.
7. Få dit den nya headern som varit klar i en evighet så att jag änteligen sommarrenovera bloggen.
8. Vård av sjuk man som ligger nerbäddad med feber.



Och när kvällen var över kunde jag stryka:


4. Bestämma mig för vad jag ska baka till dagis.
6. Dammtorka golven.


Hmmm säger ni? Jag ska förklara, vi tar en sak i taget.

1. Nej, någon måtta får det vara. Detta besluts togs när jag samlat mig och burit bort en fullpackad, blå IKEA-kasse till respektive barns rum.

2. Suck så tråkigt... Behöver ingen vidare förklaring.

3. Laddade med Pearl Jam istället.

4. Japp, bestämde mig för lönnsirapscupcakes.

5. Hade inget smör hemma.

6. Check!

7. Helt omöjligt!! Jag sträckte ut en hjälpande hand till the queen of bloggande: Kikelikan. Ny header är på väg.

8. Förtjänar en halvstryknig. Han sov och jag råkade glömma bort att han var hemma.

Nu har jag skärpt mig!De här är från igår  + P3 Dokumentär rullar i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar