onsdag, juli 04, 2012

To doo

Målet att göra efter läggdags i kväll.

1. Möblera om huset och göra alla rum till barnens rum Det är ändå där deras leksaker är vid slutet av kvällen.
2. Stryka.
3. Lyssna på P3 Dokumentär. Görs i samband med nummerooo 2.
4. Bestämma mig för vad jag ska baka till dagis.
5. Baka
6. Dammtorka golven.
7. Få dit den nya headern som varit klar i en evighet så att jag änteligen sommarrenovera bloggen.
8. Vård av sjuk man som ligger nerbäddad med feber.

Finns säkert en nummer 9 och 10 också men jag orkar inte tänka på dom.

Om jag känner mig själv rätt kommer jag att kombinera 3 och 5 istället. Den rena tvätten kan omöjligt bli mer skrynklig så varför stressa med den? Bort med nummer 2! Sedan MÅSTE jag göra nummer 5. Innan det gror saker på golven.

*kliar sig i huvudet* Kommer det att gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar