torsdag, mars 03, 2011

Ett axplock

-Inez kan du säga farmor?
- Fajmoj
- Åh, duktigt! Kan du säga farfar?
- Jaa...
- Men säg det då
- ?
- Säg farfar
- Fajfa
- Bra tjejen Och så morfar kan du säga det, morfar?
- Mojfaaaj
- Och mormor?
- MUUUUUUMUUU

Japp, Inez har koll på att mormor gillar kor.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Jag satt och bläddrade i en katalog. Inez går fram och tar katalogen från  mig.
- Mig titta.
- Men Inez tog du katalogen från mig nu? Jag var inte klar med den. Vi kan titta i den tillsammans.
- Mig tog! säger Inez med ett jätte leende.
- Ja, du tog katalogen från mig. Får man göra så, ta saker från någon utan att fråga?
Inez klappar mig på armen - Snäll!

Visst är jag snäll som låter henne sno saker...

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 


Bilden Inez tog på Olivia

Ömsint hårvård?

Inez brukar läsa böcker på Sixten, och nu äntligen har jag lyckats fånga det på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar