fredag, april 29, 2011

It aint over untill the fat lady sings

men hon börjar nynna på sista versen. Vi ska alltså snart åka hem till Mariefred. Vi åker på söndag, men mellanlandar över natten i Karlstad och kommer fram på måndagen. Här kommer en av förmodligen fler sammanfattningar i bilder.

Vi har ätit jordgubbar.

Vi har påskat för grannen. Katten Esso var dagens höjdpunkt. För Inez...
Dagens höjdpunkt för katten Esso själv, var när vi gick.

Mamman har gång på gång försökt övertyga dottern att de små
kaninerna på Emaus inte är "faaajliga", men med liten framgång.

Vi har ätit korv med bröd. Inez har strax innan bilden togs klättrat i berget bakom.
Därav de snygga fläckarna på byxorna.

Vi har ätit choklad.

Oj... det verkar som om vi mest ätit. Men ni som känner mina föräldrar vet att det är det man gör :) Ni som känner mig men inte mina föräldrar och tycker att jag äter mycket och ofta. Ni har, som ni kanske förstår, inte träffat mina föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar