tisdag, januari 17, 2012

Yoga eller soffan?

Jag ska alldeles strax somna på soffan, men först fixa lite med maten inför imorgon och piffa till ett och annat tråkigt kort. Än så länge går det strålande för vår nu BÅDA dagisbarn. Inez är gladare och Sixten verkar vara ett typiskt dagisbarn. Han behöver folk och prylar runt sig för att vara nöjd. Själv trivs jag otroligt bra på jobbet, mycket nytt att ta in och jag känner mig lätt korkad, men det kanske går över... hoppas, hoppas!!!!

Klicka på Läs mer för fler bilder

Efter-dagis-underhållning. Sixten ritar (läs kastar) och...


...Inez inviger sina nya klippdockor.
Trött, tröttare, Sixten 
Det här skulle bli min kvällsunderhållning, men jag är nog mer avslappnad sovandes på soffan, eller hur?!


Nytaggad och otroligt nöjd! Hon konstaterade även att "pappa åsså haj en gjodtabutejing!"
Det är inte det han har tatuerat men det hör inte hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar