lördag, februari 11, 2012

Non-woven - I'm in LOVE!

Jag är helt såld!! Non-woven är den enda tapet som någonsin kommer att sättas upp av dessa händer. Jag har i och för sig aldrig satt upp någon tapet förut men enklare än sådär kan det inte vara. Nu är den uppe, fondväggen som vi påbörjade förra helgen. Se, njut, beundra!

Spackeltrist. 

Tadaaaa!!! En och en halv timme senare inklusive all förberedelse och lunch.

Gillar man tapetan kan man klicka här för att se var man kan köpa den.
Passade på att möblera om hennes rum när jag ändå var i farten.
Sixten provhänger i sängen. Det verkar vara godkänt.

2 kommentarer:

  1. Wow - du kan minsan allt!!!! Bäst är du! Och super cool tapet. Gissar att Inez är nöjd?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Tror att jag är nöjdast av alla... Vill nu tapetsera allt jag ser!

      Stor kram!

      Radera