lördag, mars 24, 2012

Kalasbak

Det börjar bli hög tid att bestämma vad jag ska baka till nästa söndag då det är dags för 3-årskalaset. En stor och glittrande Törnrosatårta är beställd av födelsedagsbarnet själv så det behöver jag inte lägga så mycket tanke på. Sedan är jag sugen på att göra whoopies, har inte bakat det förut och nu är det ett läge gott som inget när vi kommer att ha en väl blandad testpanel här. Blir nog nära cakepops också och minicupcakes som ska vara på tårtan. Undra om det finns tillräckligt mycket philadelphia i Sörmland som täcker behovet av all frosting som kommer att gå åt?

3 kommentarer:

  1. Vi kan delta i förtesterna ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du tur kanske det hamnar några kaoexperiment i dagislådan :)

      Radera
  2. Åh vad kul! Här skall oxå bakas. Till helgen blir det nog bara tårta men vi skall ha två kalas till och då tänkte jag testa cakepops för första gången. Whoopies har jag gjort en gång. Det är riktigt kul, gott, och SÅ mkt enklare än de där nedrans macronerna.. Kram Kikan

    SvaraRadera