tisdag, mars 13, 2012

Marshmallows and strawberry cupcake


Söndagar har blivit en dag då det alltid serveras dessert efter middag hos oss. I söndags blev det en bakdessert. Det lät gott, det såg otroligt gott ut och et blev helt OK men inte som jag hade tänkt att det skulle bli. Jag och Inez bakade (efter eget påhitt) Marshmalows and Strawberry cupcakes. Det som jag inte blev nöjd med var att marshmallowsen smälte. Jag ville ha dom bara lite smälta... Får återgå till bakbordet och klura ut hur jag ska få till marshmallowsklumpar.




3 kommentarer:

  1. Det lät då galet gott i alla fall. Och mysigt att baka tillsammans. Du får klura på det där receptet och skicka in ett bidrag till Miss cupcake 2012. Fast där skall de ju framförallt vara snygga så släng ihop något bara :)

    Kram Kikan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miss Cupcake.... Låter spännande! Hur gör man det tro?

      Radera
    2. Kolla in min blogg :) Kram!

      Radera