onsdag, december 21, 2011

Barbies överraskning

En fin påse stod och väntade, på vad jag trodde var mig och Magnus, vid Inez ytterkläder på dagis. Hon sa att jag inte fick titta i den och hon ville bära den hem själv. Såhär lät det när vi kom innanför dörren:

- BARBIE!!! Jag är hemma nu, jag har en överraskning till dig!!

Inez springer in i sitt rum och hämtar sin Barbie som för tillfället heter "Töjnejosa". Magnus och jag hade visst inte alls varit i åtanke när det pysslats på dagis. Jag fick inte ens titta i påsen. Dessutom skulle den krävande Töjnejosa också ha mellis och ha den bästa platsen i soffan. Sixten och jag fick knö ihop oss i en liten fåtölj.

Såhär ser man ut när man ignorerar sin mor på allra bästa sätt.




Jag lyckades ta en paparazzibild medan Inez matade Törnrosa med clementin.


Tillslut lyckades jag muta till mig påsen, hon fick en clementin till (nr fem i ordningen) om jag fick påsen...
Jag vet, jag är en fantastisk mamma! Och i påsen gömde sig denna fantastiska ljuslykta. Inte ett öga är torrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar