tisdag, december 06, 2011

Jag är klar!

Nästintill iallafall :)  Sixten och jag vinkade av Inez på dagis och drog till Kungens Kurva för att shoppa julklappar. Inez trånar och trånar efter en glittrig Törnrosa Barbie så den har inhandlats. Det blev lite mer, ganska mycket mer, och nu är jag som sagt klar!!!!

Med fast hand och...

...bestämd blick gav vi oss av!

Ett urval av vad som kommer att packas up den 24:e.

En julklapp till mig själv, en klänning från Bondelid!

Magnus, det här är till dig :)

Inez slog sig i huvudet och ville genast ha ett plåster på armen.
Sedan kände sig Törnrosa tydligen ensam och var tvungen att få sällskap av Belle.



Imorgon ska jag fixa håret, får se vad jag kommer hem som... en omröstning kanske? Vad vill ni se mig som :)

1 kommentar:

  1. Det var inte så lite julklappar det inte =) Hoppas alla paketmottagare kommer att blir mer än nöjda!

    Kram kram

    SvaraRadera