torsdag, december 08, 2011

En ny frisyr

 Som utlovat! Resultatet blev en kort bob med puderrosa slingor och något annat gyllene, eller om det var silver... Minns inte riktigt, det är inte jag som bestämmer över mitt hår. Det blir bäst så :)

Före-frisyr! Utväxt a la Madonna och uppsatt så att jag inte ska skrämma någon med fågelboet som växer på huvudet.



Det är få ställen man är aldrig så snygg på som hos frisören. Kanske hos tandläkaren.

"Du sa att du hade haft i vilken färg sa du...??"


Och ta daaa! Vet ni hur svårt det är att ta ett hyfsat kort på sig själv??
Det är  helt omöjligt, eller så är det  motivet det är fel på. Här står jag i telefonkö till bredbandsbolaget.

Här blev jag likblek.

Här vet jag inte vad jag gör. Men jag har ett barn som gör allt för att försöka få upp en av lådorna i badrummet.
Han lyckas inte och är fly förbannad. Därav min lustiga min. 


Får jag presentera Mr SixtenBlixten Berndtsson Lundström från gårdagens middag - kladdig och glad!


Inez ville inte titta på julkalendern i morse, så hon gömde sig bakom ehm... adventskalendern...

2 kommentarer: